×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
توزیع نخستین سبد کالایی

براساس وعده‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، اول بهمن‌ماه روز آغاز توزیع سبد کالایی نوبت اول به جامعه هدف است.

این در حالی است که تا یک هفته پیش از این، هنوز اطلاعات کامل جامعه هدف به دست بخش فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت نرسیده بود. از روزهای گذشته خبرها حاکی از توزیع کالاهای سبد کالایی در فروشگاه‌های مورد نظر بود و مسوولان اعلام کرده بودند که روغن در حال توزیع است و پنیر سبد کالایی نیز دو روز مانده به توزیع به فروشگاه‌ها ارسال می‌شود. در حالی که هنوز خبر جدیدی از ارسال پنیر سبد کالایی به فروشگاه‌ها در دست نیست، اما در مقابل اخبار ضد و نقیضی درباره توزیع مرغ منجمد برزیلی و ترکیه‌ای شنیده می‌شود.

روز گذشته رییس انجمن صنفی پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی اعلام کرد که استفاده دولت از مرغ منجمد برزیلی و ترکیه‌ای در سبد کالایی از سر ناچاری است و رئیس اتحادیه تعاونی مرغداری‌های کشور اعلام کرد: برخی مسوولان کشور هفته گذشته در ترکیه به سر می‌بردند و شایع است قراردادی برای خرید مرغ از ترکیه منعقد کرده‌اند. این در حالی است که بهمن حاج‌علی، مدیر اجرایی سبد کالایی در بخش تامین و توزیع در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد»، اعلام کرد: به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی مرغ خارجی در سبد کالایی توزیع نمی‌شود. وی درباره اطلاعات مربوط به جامعه آماری هم توضیح داد: هرچند که تا زمان توزیع سبد کالا زمان چندانی باقی نمانده، اما درباره اطلاعات جامعه آماری اخباری در دست است که در روزهای آینده منتشر خواهد شد. وی همچنین تاکید وزارت صنعت را بر تامین و توزیع کالاهای تولید داخل برشمرد و گفت: بخش عمده کالاهای سبد کالایی از ذخایر و تولیدات داخلی تامین می‌شود و تنها برنج را به دلیل محدودیت در بسته‌بندی از محصولات هندی استفاده می‌کنیم. مدیر اجرایی سبد کالایی در وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین با تاکید مجدد بر رایگان بودن سبد کالایی، از مردم، کسبه و عمده فروشان خواست مراقب سودجویی برخی افراد کلاهبردار باشند. حاج علی تصریح کرد: در صورت بروز خرید و فروش این سبد کالایی، این کار تخلف است که با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches