×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
توزیع فیش‌های نوسازی و پسماند در منطقه ۳

تهران اکونومی: معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری منطقه ۳ گفت: فیش های نوسازی و پسماند به زودی از طریق اداره پست میان شهروندان محترم توزیع می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، ابوالفضل نوری با بیان این مطلب افزود: با آغاز توزیع فیش ها و قبوض نوسازی، پسماند و مشاغل، مودیان با پرداخت عوارض ضمن برخورداری از ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی می توانند در عمران و آبادانی شهر تهران نیز شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مودیانی که فیش های مذکور در تاریخ اعلام شده به هر دلیلی به دستشان نرسد با مراجعه به اداره درآمد شهرداری منطقه ۳ واقع در خیابان شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، جنب بانک شهر، طبقه دوم قبض نوسازی و پسماند را دریافت کرده و نسبت به پرداخت و استفاده از تخفیف اقدام کنند.

نوری اظهار کرد: اداره درآمد منطقه ۳ اقدام به تشکیل ستاد پاسخگویی به مراجعان بابت هر گونه مشکلات احتمالی نموده است.

معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری منطقه ۳ ابراز کرد: همچنین درخصوص عوارض ساختمانی صدور پروانه و نظارت فنی همشهریان می توانند نسبت به پرداخت این عوارض از ۲۴ درصد جایزه خوش حسابی تا پایان سال ۹۳ استفاده کنند.

وی بر افزایش تعامل و همکاری شهروندان درباره پرداخت این عوارض تاکید کرد و خواستار پرداخت به موقع فیش‌های صادر شده از سوی شهروندان شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches