×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
توزیع بیش از ۴۱ هزار بسته لباس دانش اموزی در استان های لرستان و چهار محال و بختیاری

اقتصادتهران: همه ساله هدایای مقام معظم رهبری بین اقشار مختلف مردم در سراسر کشور توزیع می شود که بخشی از این هدایا البسه دانش آموزی است.

نماینده بنیاد علوی در پروژه توزیع هدایای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گفت: همه ساله هدایای مختلفی از طرف مقام معظم رهبری بین اقشار مختلف مردم در سراسر کشور توزیع می شود که بخشی از این هدایا البسه دانش آموزی است.

به گزارش  روابط عمومی بنیاد علوی، میرزاده گنجی کارشناس امور حمایتی گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۵ تاکنون ۲۱۱۱۷ دست البسه پسرانه و ۲۰۰۶۸ دست البسه دخترانه جمعا ۴۱۱۸۵ دست لباس در استانهای  لرستان، چهار محال و بختیاری، توزیع گردیده است.

این هدایا شامل یک مانتو شلوار و یک جفت کفش برای دانش آموزان دختر و یک پیراهن و شلوار و یک جفت کفش برای دانش آموزان پسر است که بین دانش آموزان دختر و پسر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول مناطق محروم روستایی توزیع می شود.

بنابراین گزارش وی افزود: در استان لرستان شهرستان الیگودرز، بخشهای بشارت و زز وماهرو، درود، بخش های مرکزی و سیلاخور و ازنا، بخش جاپلق بنیاد علوی با اعزام سه تیم دو نفره عملیات توزیع هدایا شامل ۱۳۱۳۶ دست لباس را با موفقیت به اتمام رسانده اند.

گفتنی است در استان چهار محال و بختیاری نیز شهرستان های کوهرنگ، بخش های مرکزی و بازفت و اردل بخش دیناران جمعا ۶۳۵۳ دست لباس در حال توزیع است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches