اقتصادتهران: برگزاری نمایشگاهی با موضوع مدیریت شهری یک مانور رسانهای است نسبت به این دلیل که فعالیتهای مدیریت شهری در حوزه تخصصی آن و ورود عملکردی آنها در حوزه رسانهای به طور کامل مشخص شود.
به گزارش اقتصادتهران، این موضوعات اطلاعاتی و عملیاتی که در دورههای مختلفی در قالب برگزاری نمایشگاهها ارائه میشود میتواند ارتباط مستقیم تری را با مردم داشته باشد که جمع بندی کل موضوعات شهری را در قالب بک بسته داشته باشند.
نمایشگاههایی با موضوعات مدیریت شهری هم مخاطبان عام و هم مخاطب خاص دارند لذا این دو مخاطب در برگزاری چنین نمایشگاههایی ایجاب میکند که هم به مخاطب عام که عموم شهروندان هستند، توجه شود و هم به مخاطب خاص که جمعی از نخبگان، فرهیختگان و منتقدین و یا متخصصینی از حوزه مدیریت شهری هستند.
دیدگاه ها بسته هستند.