×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
توجه به هویت شهر، اولویت برنامه های منطقه۳

تهران اکونومی: مهندس سلیمانی شهردار منطقه ۳، برنامه ها و سیاست های اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران را به عنوان لویت برنامه های منطقه در کنار سایر فعالیت ها معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ تهران، در ابتدای این نشست علی اصغر عین القضات مشاور گزینشی اداره کل ارزشیابی و کارگزینی مدیران شهرداری تهران طی سخنانی با تبریک روزهای فرخنده ماه ربیع الاول، برخوردها و رفتار حکمت آمیز پیامبر اسلام (ص ) را یادآور شد و گفت: وی بسیار هوشمندانه و هدفمند به معرفی دین اسلام پرداخته و تکلیف هر فرد را براساس توانمند های فردی او دانسته تا آنجا که این روش زیبا برای همیشه نمونه و الگو برای مسلمانان و تمامی انسان ها بوده و خواهد بود.

مهندس سلیمانی شهردار این منطقه فراگیر بودن فعالیت های مدیریت شهری در دوره ی فعلی را به گونه ای دانست که تمامی شهر و آحاد جامعه را در برمی گیرد و با افتخار وارد سطح بالاتری از خدمت شده است .

وی با اشاره به اهمیت سبک زندگی، ارتقای توجه به زیست شهری و اخلاق محوری شهروندان را جزء مهمترین ارکان شهر دانست و افزود: خدا را شاکریم که تاکنون در تغییر و اصلاح رفتار در زندگی شهرنشینی موثر بوده و برای حفظ هویت بومی، دینی و انقلابی پایتخت کوشش نموده ایم.

شهردار منطقه ۳ با تشکر از مدیران منطقه به خاطر تلاش های صورت گرفته تاکنون، اولویت اجرای سیاست ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی را که در ۳ موضوع سبک زندگی، هویت و مدیریت تغییرات فرهنگی ابلاغ شده در کنار سایر فعالیت ها خواستار شد.

سلیمانی اجرای طرح سراسری آسمان آبی، زمین پاک را زمینه ساز رسیدن به این اهداف مهم معرفی کرد و از تمامی مدیران درخواست نمود نسبت به اجرای فراگیر این طرح اهتمام ویژه داشته باشند.

وی همچنین پروژه ی خط سفید را نیاز اصلی و مهم اصلاح فرهنگ ترافیکی در پایتخت خواند و اطلاع رسانی به شهروندان منطقه و رعایت دقیق آن توسط رانندگان را توصیه کرد.

در ادامه این نشست هر کدام از مدیران گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده به ویژه همراه با دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص سیاست های محوری فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران ارائه نمودند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches