×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
توجه بانک پارسیان به خلق حداکثر ارزش افزوده

اقتصادتهران: مراسم معارفه صنعتی نژاد به عنوان معاون اجرایی جدید بانک پارسیان با حضور مدیرعامل و تعدادی از مشاوران، معاونین و مدیران بانک عصر روز سه شنبه ۲۷ مرداد ماه جاری برگزار شد.

در این مراسم دکتر پرویزیان با قدردانی از زحمات و تلاش های حق وردی، معاون پیشین، اخلاق حرفه‌ای، مشتری مداری و رضایت‌مندی مشتری، پیشتازی در ارائه خدمات با کیفیت و بانکداری نوین الکترونیکی را از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های بانک برشمرد وگفت: همه واحدهای بانک از صف و ستاد می بایست شناسایی و رفع نیازهای مشتریان را دراولویت برنامه های خود قرار دهند و علاوه بر اهمیت به مشتریان خرد، توجه و نگاه ویژه‌ای هم به مشتریان وفادار و ویژه داشته باشند.

دکتر پرویزیان تصریح کرد: هدف اصلی از مشتری مداری ایجاد ارزش افزوده برای مشتری و به وجود آوردن رابطه برد- برد با مشتری است. پس باید به یک ارتباط بلند مدت با مشتری فکر کرده و با پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کوتاه ترین زمان و ارائه راهکارهای مالی و اعتباری نوین به اهداف عالیه بانک دست یابیم.

مدیرعامل بانک برتقویت ارتباط میان بانک و شرکت‌های زیر مجموعه تاکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شرکت های زیرمجموعه بانک به منظور تکمیل زنجیره خدمات در شعب باید مورد توجه قرار گیرد و بهره گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند به سودآوری بانک کمک کند.

صنعتی نژاد نیز ضمن ابراز خرسندی از حضورش در بانک پارسیان اظهار امیدواری کرد که با وحدت، همدلی، تعامل و همفکری سایرکارکنان، بانک پارسیان را به جایگاه بالائی که استحقاق و ظرفیت آن را دارد برسانیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches