×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تهیه، نصب و نگهداری تابلوهای راهنمای مسیر در منطقه دو تهران

تهران اکونومی: شهردار منطقه دو تهران گفت: تهیه، نصب و نگهداری تابلوهای راهنمای مسیر و اسامی معابر در این منطقه انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، “عزیزاله نظری” با بیان این مطلب افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک با هدف هدایت شهروندان محترم در مسیرهای مناسب و ممانعت از اتلاف وقت ناشی از توزیع نادرست حجم ترافیک عبوری اقدام به تهیه، نصب و نگهداری تابلوهای راهنمای مسیر و اسامی معابر در بزرگراه ها و معابر اصلی سطح منطقه به میزان ۵۰ متر مربع کرد.

وی همچنین به نصب و تعویض ۶۵۰ عدد استوانه ارتجاعی اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اقدام به نصب استوانه ارتجاعی در سرجناغی های بزرگراه های سطح منطقه دو به تعداد ۶۵۰ عدد کرده است.

شهردار منطفه دو تهران تعمیر، نگهداری و رفع نقص از چراغهای راهنمایی در سطح منطقه را از دیگر اقدامات صورت گرفته ترافیکی بر شمرد و خاطرنشان کرد: با هدف جریان و تخلیه مناسب تقاطع ها و معابر و در نتیجه ارتقا ایمنی و عدم اتلاف وقت شهروندان محترم اقدام به تعمیر، نگهداری و رفع نقص از چراغهای راهنمایی در سطح منطقه به تعداد ۶۷ مورد کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches