×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تهران در عرصه گردشگری با بهترین شهرهای دنیا رقابت می‌کند

تهران اکونومی: هیئت لبنانی اعم از مدیران شهری بیروت در دیدار با معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد: بر اساس بازدیدهای ما هیچ گونه آثاری از تحریم در پایتخت ایران وجود ندارد و تهران، بزودی از نظر سیاحتی و گردشگری با بهترین شهرهای دنیا وارد عرصه رقابت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، شهرداران و روسای شوراهای شهر بیروت با حضور در ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حجت الاسلام والمسلمین امرودی دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین امرودی در این دیدار اقدامات شهرداری تهران در حوزه اجتماعی و فرهنگی را برای هیئت لبنانی تشریح کرد که مورد استقبال آنان قرار گرفت. همچنین طرفین ضمن گفت و گو و تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف این حوزه، طرفین آمادگی خود را برای همکاری‌های مشترک و تبادل تجربیات اعلام کردند.

امرودی از احداث باغ کتاب در ۲۰ هکتار، باغ هنر، پل طبیعت، باغ پرندگان، بوستان حضرت ابراهیم (ع)، سینماها و مراکز تئاتر از سوی شهرداری تهران را در راستای پربارسازی اوقات فراغت شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم ما با حضور در این مراکز طبق سلایق و نیازهای خود به تفریح و گردشگری می‌پردازند.

وی با اشاره به وجود ۲ هزار مسجد در سطح شهر تهران گفت: در بسیاری از کشورها مسجد نگین یک شهر است اما در فقه شیعه به مسجد اهمیت زیادی داده شده و این مکان مقدس همواره محل رخ دادن رویدادهای مهمی بوده است. بنابراین شهرداری تهران نیز ضمن ساختن مساجد دو درب، رویکرد مسجد محوری رادر برنامه های اجرایی خود مدنظر قرار داده است و هم اکنون تجهیز و تطهیر و آماده سازی مساجد برای ماه مبارک رمضان را در دست اقدام داریم.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران به وجود مراکز خدمات اجتماعی در سطح مناطق ۲۲گانه تهران اشاره کرد و گفت: از طریق این مراکز برای افراد تحت پوشش کارآفرینی صورت می‌گیرد به گونه ای که افراد در این مراکز آموزش می بینند و صنایع دستی خود را در پیاده راه های فرهنگی سطح شهر ارائه می کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches