×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تهدید محیط زیست با توسعه فضاهای صنعتی در شمال کشور

اقتصادتهران: مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه ایجاد فضاهای صنعتی بیشتر در مناطق شمالی بحران جدی برای محیط زیست است، اظهار کرد: توسعه فضاهای صنعتی به منظور ایجاد اشتغال‌زایی بیشتر برای جوانان استان‌های شمالی می‌تواند تهدیدی جدی برای محیط زیست باشد.

محمد درویش در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: مردم مناطق شمالی خواستار توسعه صنعتی به منظور اشتغال‌زایی هستند.

درویش با تاکید بر اینکه ایران بیشترین متخصص محیط زیست و دانشکده‌های محیط زیستی را دارا است،گفت: سابقه سازمان جنگل‌های کشور به ۱۰۷ سال می‌رسد اما نتوانست از زبانی پویا برخوردار باشد تا همچنان از مجلس صدای محیط زیست، محیط ایست است شنیده نشود.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه تصریح کرد: به عنوان یک متخصص محیط زیست و یک کنشگر محیط زیستی باید به نحوی چالشهای این حوزه را مطرح کنیم تا از سوی مردم و دولتمردان در برابر آن جبهه گیری نشود و سیمای دلپذیر محیط زیست برای آنان شرح داده شود.

وی یادآور شد: کنشگر محیط زیست باید در تلاش باشد، از مردمش کمتر بخوابد و بیشتر دل بسوزاند تا محیط زیست را حفظ کند. در این صورت می‌توان تغییر ایجاد کند و این چیزی است که مردم ایران به آن نیاز دارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches