true
اقتصادتهران: افزایش تولید در محصولات خودروسازان داخلی در کنار تنوع محصولات، در شرایطی که بازار تشنه ارائه خودروهای جدید است، به عنوان یک راه حل اساسی از سوی خودروسازان میتوان به برگ برنده آنها در این بازار رقابتی تبدیل شود.
به گزارش اقتصادتهران، در این شرایط، گروه خودروسازی سایپا توانسته است با برنامه ریزی منسجم نسبت به ارائه خودروهای جدید تا پایان سال برنامه ريزي كند، به طوری که در این راستا 8 خودروی جدید در سال جاری به سبد محصولات این شرکت افزوده خواهد شد.
کادیلا (ال 90 ایرانی)، سهند، اطلس، سیلک، پاژ، آریا، شاهین پلاس و شاهین اتومات از جمله محصولات جدید این گروه خودروسازی است که بدون شک هنگام عرضه با استقبال مشتریان مواجه خواهند شد.
این در حالی است که گروه خودروسازی سایپا با این اقدام، موفق شده است تا سهم بالای 60 درصدی از محصولات ایرانی را نصیب خود نماید و به نوعی به نخستین خودروساز داخلی تبدیل شود که پرچمدار محصولات بومی جدید است.
بازار خودرو در کشور از یکسال گذشته دستخوش تغییرات متعددی هم از نظر چینش مدیران و هم به لحاظ بحثهای مربوط به واردات خودرو، عرضه محصولات مختلف و نيز عرضه خودرو در بورس كالا تبدیل شده است، اکنون به یک بازار کاملا رقابتی تبدیل شده است که میکوشد تا مشتریانش را با عرضه محصولات جدید راضی نگهدارد.
این در حالی است که بحث واردات خودروهای دست دوم نیز به میان آمده و از این رو صنعت خودروسازی کشور، باید بتواند با عرضه محصولاتی متنوع، به رقابت با خودروهای خارجی بپردازد.
در این میان استیضاح وزیر صمت شاید به نوعی، موجب افزایش توان حرکتی در خودروسازان داخلی شده تا بتوانند با ارائه محصولات جدید خود، موجب خروح انحصار از صنعت خودروسازی شده و همپای رقبای خارجی خود در راستای افزایش رضایت مشتریان گام بردارند.
در اين راستان گروه خودروسازي سايپا، بدون شك با تكيه بر نيروي انساني خود خواهد توانست در اين بازار رقابتي و در صورت واردات خودروهاي دست دوم خارجي، به رقابت با آنان بپردازد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=261592
false
true