×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تملک املاک معارض خط ۷ مترو ؛تا پایان اسفند

تهران اکونومی: در نشستی که با حضور شهردار منطقه ۱۱ و مسئولین شرکت مترو برگزار شد؛ مشکلات خط ۷ مترو در مسیر این منطقه بررسی و مقررشد تا پایان اسفند باقی مانده املاک این مسیر تملک شود.
به گفته نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه ۱۱؛ معضل اصلی امروز شهر تهران آلودگی هوا و مشکلات ترافیکی است که باید با جدیت نسیت به رفع آن ها بکوشیم .از همین رو توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه مترو که توان جابه جایی مسافرین در حجم زیاد و بدون آلودگی هوا را دارد ؛ اهمیت بسیاری یافته است.
او با اشاره به این که منطقه۱۱ علاوه بر موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مرکز شهر ؛ دارای راسته های تجاری و بورس کالاهای متعدد است خاطر نشان کرد که روزانه حدود ۲ میلیون نفر در محدوده منطقه تردد می کنند و نیاز به جابه جایی دارند.
آبادیان افزود: به همین منظور و با هدف حمایت از “کمپین آسمان آبی ، زمین پاک ” نشست مشترکی با مسئولین شرکت مترو برگزار و در خصوص تملک باقی مانده املاک معارض در مسیر احداثی مجتمع ایستگاه های مترو و خروجی هواکش های خط ۷ تصمیم گیری شد.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۱؛ ادامه داد: در مسیر خط ۷ ؛ سه ایستگاه از منطقه ۱۱ در تقاطع نواب- آزادی ، خیابان هلال احمر و خیابان مولوی پایین تر از تقاطع ولی عصر عبور می کند که دارای ۱۵ پلاک معارض بوده که ۱۰پلاک تملک و ۵ پلاک باقی مانده نیز تا پایان اسفند تملک خواهند شد.
مسیر خط ۷ متروی تهران از میدان صنعت واقع در منطقه ۲ شهرداری تهران آغاز و با عبور از بزرگراه چمران به خیابان نواب در منطقه ۱۱ رسیده و از خیابان هلال احمر و خیابان مولوی مسیر خود را به سمت منطقه ۱۴ ادامه می دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches