جمعه, ۲۸ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

تمرکز بیمه مرکزی برای فرهنگ سازی از مدارس تا رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

۲۸ مرداد, ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

تمرکز بیمه مرکزی برای فرهنگ سازی از مدارس تا رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

اقتصادتهران: مصطفی زندی مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی گفت: در سایه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی سهم بیمه های اختیاری از پرتفوی صنعت بیمه کشور رشد داشته است تا جایی که بیمه های زندگی در سال گذشته رشد ۳۶ درصدی، آتش سوزی رشد ۱۲ درصدی، مسئولیت رشد ۲۰درصدی و … داشته است.

مصطفی زندی مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی، مهمترین رسالت و دستاوردهای بیمه مرکزی و روابط عمومی آن را در سال های اخیر، فرهنگ سازی، تقویت فرهنگ بیمه، استفاده از ظرفیت روبه افزایش رسانه ها و شبکه های اجتماعی و تمرکز بر مدارس و کودکان و نوجوانان برای شناخت ضرورت توسعه بیمه در سال های آینده ارزیابی می کند و معتقد است که تغییر سبک زندگی، شهرنشینی، رشد و توسعه اقتصاد، و تحولات پیش رو، موجب شده که بیش از پیش بر رشد فرهنگ بیمه، آگاهی مردم از رشته های بیمه ای، افزایش رفاه و رضایت مردم از بیمه، آشنایی با رشته های جدید و ضرورت توسعه رشته هایی مانند بیمه عمر و شخص ثالث، درمان و بیمه های تکمیلی برای ایجاد امنیت و آرامش در مردم متمرکز شویم و در سال های آینده مردم به تدریج با ضرورت ها و رشته ها و دستاوردهای بیمه ای بیشتر آشنا خواهند شد و ضرورت ها جامعه را به سمت توسعه بیمه هدایت خواهد کرد.

اما وظیفه ما و رسانه ها و شبکه های اجتماعی، مدارس و آموزش و پرورش است که ضرورت این امر مهم را از حالا پیگیری کنیم و ادبیات و فرهنگ سازی و آگاهی رسانه ای در این زمینه را با توان بالاتر و گسترده تری ایجاد کنیم زیرا در عصر اطلاع رسانی، نحوه آگاهی رسانی به مردم باید با شیوه های امروزی و به صورت عمیق و کارآمدتری انجام شود.

در این راستا، بیمه مرکزی در راستای سند چشم انداز صنعت بیمه و سند توسعه فرهنگ بیمه برنامه‌ها و فعالیت های مختلفی را اجرا کرده است که شامل اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها، برگزاری دوره تخصصی آموزش خبرنگاران، راه اندازی کانال تلگرامی، پیک بیمه، انتشارات، امور فرهنگی و کتاب نامه ها برای سنین و دوره های مختلف، تهیه و پخش تیزر، جشنواره ها، هماهنگی ملاقات ها و… است.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها