×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تمرکز بر فرار مالیاتی با هوشمندسازی نظام مالیاتی است

اقتصادتهران: رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با استراتژی هوشمندسازی و تمرکز بر فرار مالیاتی و شناسایی مودیان جدید به این موفقیت دست یافته‌ایم.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از سازمان مالیاتی، سیدمحمدهادی سبحانیان روز جمعه در نشست مسئولان بسیج دانشجویی پیرامون مسائل اساسی کشور با اشاره به رشد درآمدهای مالیاتی در دولت سیزدهم افزود: با استراتژی هوشمندسازی و تمرکز بر فرار مالیاتی و شناسایی مودیان جدید به این موفقیت دست یافته ایم.

وی در این نشست بر ٢ هدف راهبردی نظام مالیاتی یعنی وصول مالیات حقه به عنوان درآمد پایدار مالی دولت و تکریم مودیان و فعالان اقتصادی به عنوان شریک راهبردی تاکید کرد.

در ادامه این نشست دانشجویان نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخته و سوالاتی پیرامون مهمترین مسائل و مطالبات مالیاتی جامعه مطرح کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches