×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تمام رکوردها به نفع صادرات معدنی شکسته شد

اقتصادتهران: بعد از رکود نفسگیر معدنی در سالیان گذشته به نظر می‌رسد که قیمت‌ها در مسیر صعود قرار گرفتند و حتی امروز دو محصول استراتژیک مس و سنگ‌آهن به بالاترین رکورد قیمتی سالیان اخیر رسیده‌ که می توان گفت در کنار رشد قیمت دلار یک فرصت بی‌نظیر صادراتی رقم خورده است.

به گزارش ایسنا، اخبار خوش برای معدن‌کاران به ویژه در حوزه مس و سنگ آهن ادامه دارد و این دو محصول به طور خواص و محصولات معدن به طور کلی با افزایش تقاضا و همچنین افزایش قیمت روبرو هستند و در صورتیکه بازار مناسب و بستر لازم برای عرضه آنها مهیا شود، اوضاع به نفع معادن پیش خواهد رفت.

این افزایش قیمت به گونه ای بوده که فلز مس گرچه با قیمت پنچ سال پیش خود یعنی قبل از رکود جهانی مواد معدنی که به ۱۰ هزار دلار به ازای هر تن رسیده بود فاصله بسیاری دارد، اما امروز به بالاترین قیمت در یک سال اخیر یعنی حدود ۶۰۰۰ دلار رسیده است و در نوع خود یک رکورد شکنی به شمار می‌رود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches