×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تمام خریدهای ناجا باید از تولید داخل باشد

اقتصادتهران: فرمانده ناجا گفت: ابلاغ دادیم که همه خریدهای ناجا از تولیدات داخلی انجام شود.

به گزارش مهر، سردار حسین اشتری در مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران گفت: پلیس از ۲۴ اسفندماه تا پایان سفرهای نوروزی در جاده ها حضور دارد.

وی افزود: درخواست ما از شهروندان این است که در روزهای پایانی سفر از شتاب پرهیز کند. هنگام خستگی حتما استراحت کنند و بدانند اعمال قانون از سوی پلیس برای سلامتی آنها و سرنشینان خودرو است.

فرمانده ناجا با درخواست از مردم مبنی بر اینکه شهروندان زمان بازگشت را مدیریت کنند گفت: امسال شاهد افزایش سفرها بودیم و خوشبختانه هکماری مردم و پلیس به میزان چشمگیری افزایش داشته است.

وی در پاسخ به سوالی درباره روز طبیعت نیز گفت: پلیس در تمامی شهرها و تفرجگاه ها حضور خواهد داشت و از ابتدای روز سیزدهم تا دیروقت در کنار مردم خواهد بود.

سردار اشتری ادامه داد: ما ایستگاه های موقتی را نیز دایر کردیم و از شهروندان می خواهیم به توصیه های نیروهای پلیس مستقر در آنجا توجه کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches