×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خبر داد و گفت: روز گذشته تمامی مطالبات گندم کاران پرداخت شد.

به گزارش ایرنا ، عباس قبادی گفت: ۵۰ میلیارد تومان مابقی وجوه گندم‌های خریداری شده روز گذشته به حساب کشاورزان واریز شده و دولت هیچ گونه بدهی به گندمکاران ندارد.

وی افزود: هم اکنون روزهای پایانی خرید گندم از کشاورزان را سپری می کنیم و بر این اساس، تاکنون ۴ میلیون و ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: تاکنون ۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان به گندم‌کاران پرداخت شده و میانگین قیمت خرید گندم ۸۲۰ تومان است.

براساس گزارش وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، به گفته قبادی، برای فصل آتی برداشت گندم قیمت ۱۰۵۰ تومانی اعلام شده که این قیمت متناسب با نرخ‌های جهانی است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: دولت عزم جدی برای افزایش تولید داخلی دارد و بر همین اساس، قیمت خرید تضمینی گندم برای سال آینده را با ۳۰ درصد افزایش، قبل ازشروع فصل کاشت اعلام کرده است تا موجب رضایتمندی کشاورزان و تشویق آنها به کشت وتولید بیشتر و در نتیجه خودکفایی گندم شود.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches