×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تلاش برای حل مشکلات متقاضیان مسکن مهر لاهیجان

اقتصادتهران: فرماندار لاهیجان گفت: بخشی از مطالبات متقاضیان مسکن مهر لاهیجان که قبل از سال ۹۲ انصراف داده اند حل و وجه آنها عودت داده می شود.

امیرجانبازی روز یکشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: با تشکیل جلسه ای با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و مسوولان ذیربط در فرمانداری لاهیجان به مشکلات متقاضیان مسکن مهر این شهرستان رسیدگی شد و مشکلات کسانی که قبل از سال ۱۳۹۲ انصراف داده اند با همکاری این ادارات کل و مسوولان شهرستان لاهیجان حل و مطالبات آنها بازگردانده خواهدشد.

وی اظهارداشت: ۲۳۰نفر از متقاضیان مسکن مهر این شهرستان انصراف داده اند که هر کدام از این افراد مبلغی را برای گرفتن مسکن ودیعه گذاشته بودند.

وی تاکیدکرد: این متقاضیان به هر دلیل تاکنون نتوانستند وجه واریز شده خود را پرداخت نمایند که ادارات کل مسکن و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید با برنامه ریزی لازم برای پرداخت مطالبات شهروندان اقدام کنند.

وی افزود:۲۹۸واحدمسکن مهر در سه منطقه در شهرستان لاهیجان در حال احداث است که از جمله ۵۲واحد آن در روستای ایشکا بازکیاگوراب شهرستان لاهیجان بهره برداری و به متقاضیان واگذار شد.

جانبازی یادآورشد: در شهرستان لاهیجان سه نوع قرارداد سه جانبه شامل مالکان، پیمانکاران و بانک و خودمالکی با نظارت اداره کل راه و شهرسازی منعقد شده که تاکنون در قالب قرار داد سه ماهه ۱۹۶واحد به متقاضیان واگذار شده است.

وی افزود: ۳۵۲واحد به صورت خودمالکی نیز در این شهرستان در حال اجراست که تعدادی از این واحدها به بهره برداری رسیده است.

روز شنبه جلسه ای با حضور مدیرکل راه و شهرسازی ، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره تعاون استان گیلان در فرمانداری شهرستان لاهیجان برای رسیدگی به مشکلات مسکن مهر و حل مشکل مطالبات کسانی که از مسکن مهر انصراف داده اند تشکیل شد.

در این جلسه اظهار شد: قبل از سال ۹۲برای خرید زمین بابت مسکن مهر توسط اداره کل راه و شهرسازی گیلان ۳۸۰میلیون تومان پرداخته شده است که به دلیل برخی سوء استفاده ها و مشکلاتی که در این زمینه بوجود آمد این اداره کل تاکنون موفق به تصاحب زمین مورد نظر نشده و برعلیه فردی در این رابطه به دادگستری شکایت شده است ولی فرد مورد نظر تبرئه شده و هم اکنون هم متواری است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches