×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تلاش برای اتصال ۲ میلیون خانه خالی به افراد فاقد مسکن

 

اقتصادتهران: در روزهای اخیر مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی راه اندازی شد که هدف آن رشد فناوریهای نوین در حوزه مسکن و ساختمان است و در گام اول اتصال ۲ میلیون خانه خالی با افراد فاقد مسکن را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ایسنا، وزارت راه و شهرسازی استفاده از ابزارها و فناوریهای نوین را در دستور کار خود قرار داده است. بعد از آنکه این وزارتخانه سود تسهیلات مسکن یکم بانک مسکن را به ۹.۵ درصد کاهش داد، در روزهای اخیر مرکز توسعه فناوریهای نوین بانک مسکن را راه اندازی کرد که به گفته مدیرعامل آن قرار است به عنوان بازوی اجرایی بانک و دولت عمل کرده و مشکلات مطرح شده را از این طریق راحت‌تر برطرف کند.

همچنین عباس آخوندی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ در مراسم افتتاح اظهار کرد: کاری که مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن انجام می‌دهد این است که برای مسایل ملی که ما داریم چه در حوزه مسکن و شهرسازی مانند بازآفرینی شهری، بافت‌های فرسوده و بافت‌های حاشیه‌ای و همچنین در حوزه فناوری‌های نوینی که در تمامی حوزه‌های حمل و نقلی اعم از جاده‌ای، ریلی، هوایی، دریایی، حمل و نقل ترکیبی، حمل و نقل ملی و حمل و نقل بین‌المللی مسائل را مطرح و تبدیل به ایده می‌کند و ایده‌ها را نیز به صورت محصول و راه حل ارایه می‌کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches