×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تلاش برای ایجاد آرامش در روستاها

تهران اکونومی: شهردار منطقه ۲۲ با حضور در روستای وردیج و دیدار با اهالی این روستا، از تلاش شهرداری برای فراهم کردن شرایط رفاه بیشتر در روستاهای منطقه خبر داد و گفت: « اگر چه شهرداری متولی روستاها نیست اما برحسب قوانین و مقررات برای رضایت اهالی سعی مان را بکار خواهیم گرفت. »

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در این برنامه مولایی شهردار منطقه در دیدار با اهالی روستای وردیج واقع در ارتفاعات محدوده شمال غرب تهران با ابراز خوشنودی از حضور در بین اهالی متدین و شهیدپرور روستای وردیج گفت: « طی گذشت سالهای متمادی از پیروزی انقلاب، نهال انقلاب ما تنومند و مستحکم تر شده است. انقلاب ما و امنیت امروزمان مرهون خون شهداست که امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب را باور داشتند. ما نیز تا زمانی موفق خواهیم بود که پشت سر مقام معظم رهبری و مدافع ارزشهای والای نظام اسلامی باشیم. »

وی در ادامه صحبتهای خود افزود: « ۲۲ بهمن ماه فرصتی خواهد بود تا یاس و ناامیدی را بر دشمنان مستولی کنیم و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب، عهدی دوباری با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) ببندیم.»

شهردار منطقه ۲۲ در ادامه صحبتهای خود با اشاره با اینکه شهرداری متولی روستا نیست و حق ورود و دخالت در امور روستا را ندارد، خاطرنشان کرد: « بخشداری، مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن، جهاد سازندگی و منابع طبیعی متولیان ارائه خدمت در روستا هستند و وظایفشان نیز بر اساس طرح هادی مشخص شده است. با اینحال چون روستای وردیج در حریم منطقه ۲۲ قرار گرفته است، حفظ و حراست از حریم، برحسب قانون بر عهده شهرداری است. »

وی با درخصوص مخزن ۷۰۰ متر مکعبی که شهرداری منطقه در روستای وردیج احداث کرده است نیز گفت: « ارائه خدمات اینچنینی افتخار ماست و از هرگونه خدمتی که در جهت رفاه روستاییان باشد، فروگذار نخواهیم کرد. اگر اهالی روستا مشکل یا مسئله ای دارند، می توانند از طریق بخشداری با شهرداری در ارتباط باشند و ما نیز بر حسب قوانین نهایت همکاری را برای رفع مشکل خواهیم داشت. »

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches