×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تقسیم سود ۹۰ ریالی از سوی بانک ملت

اقتصادتهران: مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۳ برگزار شد و تقسیم ۹۰ ریال از ۴۵۸ ریال سود خالص به ازای هر سهم، به تصویب سهامداران رسید.

در این مجمع که با حضور بیش از ۹۳ درصد سهامداران و به ریاست دکتر مصطفی ضرغامی نایب رییس هیات مدیره این بانک و نظارت دکتر موحدنژاد و رجبیان نمایندگان دولت و شرکت سرمایه گذاری صباتامین برگزار شد، علی رستگار مدیرعامل بانک ملت گزارش عملکرد هیات مدیره را در سال مالی گذشته برای سهامداران قرائت کرد.

مدیرعامل بانک ملت آشفتگی بازار پولی، ناپایداری سپرده ها، افزایش هزینه تجهیز منابع و قیمت تمام شده پول، عدم توازن در سود دریافتی و پرداختی، کاهش حاشیه سود، تداوم تحریم ها وکاهش فعالیت های بین المللی و محروم ماندن از کارمزدهای ارزی را از جمله چالش های فراروی بانک ها در سال گذشته خواند و گفت: عدم حضور در بازار آشفته نرخ سود سپرده ها، پیگیری وصول مطالبات، عدم اضافه برداشت از بانک مرکزی و حضور بیشتر در بازارهای بین المللی از جمله اقدامات بانک ملت برای مقابله با این چالش ها بود.

وی حجم کل منابع بانک ملت را در سال ۹۳ بالغ بر یک میلیون و ۱۴۶ هزار میلیارد ریال و حجم تسهیلات آن را بیش از ۹۳۳ هزار میلیارد ریال ذکر کرد و ادامه داد: قرار گرفتن بانک ملت در رتبه ششم بین ۵۰ شرکت فعال تر بورس، کسب رتبه نخست در مصارف شبکه بانکی، احراز رتبه اول در کل منابع بین بانک های بورسی و رتبه دوم در کل شبکه بانکی و دارابودن پایین ترین نسبت مطالبات به مصارف در شبکه بانکی، از جمله موفقیت های این بانک در سال گذشته است.

رستگار، حجم کل دارایی های بانک ملت را یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۹۸۴ میلیارد ریال و حجم بدهی های آن را یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: کل درآمد بانک در این سال ۱۶۶ هزار و ۲۷۸ میلیارد ریال، کل هزینه‌ها ۱۴۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال، سود خالص ۱۸ هزار و ۳۰۳ میلیارد ریال و سود محقق شده هر سهم ۴۵۸ ریال بوده است.

به گفته رستگار، ارزش بازار سهام بانک ملت در سال ۹۳ بیش از ۱۰۳ هزار میلیارد ریال با سرمایه ۴۰ هزار میلیارد ریالی بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches