×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تقدیر هنرمندان خانه سینما از بانک کار آفرین

هنرمندان خانه سینما در مراسم رونمایی از طرح معماری«خانه هنرهریس» از بانک کارآفرین به عنوان یکی از حامیان این پروژه در منطقه زلزله زده آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

به گزارش پولی مالی، روز سه شنبه نوزدهم آذرماه در خانه سینما، مراسم رونمایی از طرح معماری «خانه هنرهریس»، با حضور«سینماگران حامی زلزله زدگان آذربایجان»، «اعضای شورای شهر هریس»، حجت الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی کشور، فرهاد توحیدی، رئیس خانه سینما و جمعی از هنرمندان مشهور عرصه سینما و سازمان ها و نهادها و بانک های حامی مردم زلزله زده آذربایجان در ساخت خانه مذکور برگزار شد و از حامیان این پروژه به ویژه بانک کارآفرین با اهدای «نشان مخصوص خانه سینما» و «یک شاخه گل» تشکر و قدردانی شد.

براساس این گزارش، در این مراسم پرویز پرستویی، بازیگر سینما و از اعضای فعال «گروه سینما گران حامی زلزله آذربایجان» ابتدا به ارائه گزارشی از روند جمع آوری کمک های مردمی توسط بازیگران و اهالی سینما در زمان وقوع زلزله آذربایجان در مردادماه سال گذشته و روند آماده سازی مقدمات ساخت پروژه خانه هنر هریس پرداخت و اظهارداشت: هدف از تأسیس این خانه، آموزش کودکان و نوجوانان علاقمند به هنر در این خطه و بازگرداندن روح امید به زلزله زدگان این منطقه زخم دیده است.

وی افزود: ما بنا داریم در محوطه ساختمان خانه هنر هریس نهال هایی را به یاد کشته شدگان این حادثه دلخراش بکاریم تا برای همیشه یاد این عزیزان در خاطره های ما ماندگار بماند.

پرستویی در پایان سخنان خود از تمامی حامیان حقیقی و حقوقی این پروژه از جمله بانک کارآفرین، سرمایه گذاری تات و شرکت هفت الماس تشکر به عمل آورد.

غلامرضا کاظمی دینان، مشاور ارتباطات هیات یاری رسانان و حامیان به زلزله زدگان آذربایجان و مدیر ارتباطات و بازاریابی بانک کارآفرین سخنران بعدی این مراسم بود. وی اظهارداشت: همه ما باید به خود ببالیم که چنین هنرمندان مسئولیت شناس داریم. بنده و بانک کارآفرین در این حادثه دلخراش به وظیفه انسانی و ملی مسئولیت اجتماعی خود عمل کردیم. به نمایندگی از بانک کارآفرین مفتخرم که اعلام کنم، خانواده بانک کارآفرین در قبال دردها و مسائل انسانی جامعه خود را مسئول می داند و از همه کسانی که باعث و بانی شدند تا ما بتوانیم در این امر انسانی و خداپسندانه سهمی کوچک داشته باشیم، تشکر می کنم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches