true
تهران اکونومی: نایب رییس هیات مدیره ومدیرعامل بیمه دانا، روابط عمومی را آیینه تمام نمای ارایه خدمت به مردم و بیمه گذاران توصیف کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر بیژن صادق در بازدید از مدیریت روابط عمومی، ضمن دیدار و گفت و گو با مدیر و سایرهمکاران این مدیریت، از خدمات و تلاش های انجام شده آنان به ویژه در طول ماه های اخیر تقدیر و تشکر کرد.
وی، روابط عمومی را ویترین و نمای شرکت در ارایه خدمات به مخاطبان بیرونی دانست و با تاکید برمثبت اندیشی و ایجاد موج مثبت بین همکاران اظهار داشت : بدون شک با نظم و انضباطی که در دنیا حاکم است ، کسانی که به بهترین شکل ممکن وظایف خود را انجام می دهند، از پاداش معنوی برخوردار خواهند بود.
مدیر عامل بیمه دانا در پایان از خدمات و تلاش های مدیر و سایرهمکاران این مدیریت تشکر کرد.
در این بازدید بهروز میرزایی مدیر روابط عمومی ضمن معرفی همکاران به مدیر عامل و تشریح وظایف آنها، گزارشی از اقدامات، برنامه ها و پروژه های اجرا شده اخیر ارایه کرد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=15015
false
true