×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تقدیر از شهردار منطقه ۲۰ در بیست‌ودومین جشنواره شهید رجایی

اقتصادتهران: خبرگزاری آریا-در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی رضا شنگی شهردار منطقه۲۰، به عنوان مدیر نمونه مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران منتخب شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادتهران، در آیین گرامیداشت روز کارمند که با حضور میثم لطیفی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، علیرضا فخاری استاندار تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و تعدادی از مدیران شهری در برج میلاد تهران برگزار شد، از رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ به عنوان یکی از مدیران نمونه شهرداری در سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در ابن مراسم با بیان اینکه به خود می‌بالیم که در خانواده بزرگ شهرداری در خدمت مردم خوب کلانشهر تهران هستیم، گفت: همبستگی و ارتقاء سطح خدمتگزاری ما اهمیت ویژه ای دارد و این خدمتگزاری همکاران و همراهانی خواهد داشت؛ چرا که در یک چهار ضلعی بین شهر، شهروندان، خدمتگزاران و مدیریت شهری قرار داریم و این مربع بناست اتفاق بزرگی را رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه در خانواده بزرگ مدیریت شهری امروز با تلاش و کوشش شورای ششم و همکاران ما در شهرداری گام‌های استواری برای تحقق اهداف والای انقلاب و سربلندی و پیشرفت و خلق افتخار برداشته می‌شود، ابراز امیدواری کرد که موفقیت و افتخارات نیروهای انسانی شهرداری روزبه‌روز افزایش یابد.

 

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches