×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تقاطع‌های حادثه خیز غرب تهران ایمن شد

تهران اکونومی: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ از اصلاح هندسی و ایمن سازی چند تقاطع و خیابان حادثه خیز در غرب تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵ ولی نجاتی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر اظهارداشت: منطقه ۵ از شبکه بزرگراهی و شریانی مناسب برخوردار است و با توجه به اولویت‌های برنامه در روان سازی تردد و ارتقا ایمنی شبکه بزرگراهی و معابر شهری نسبت به شناسایی گروه‌های ترافیکی و نقاط حادثه خیز منطقه اقدام شده است.

وی ادامه داد: به منظور بازگشایی گره ترافیکی، ارتقاء ایمنی تردد و ایجاد دسترسی‌های محلی در شبکه معابر اصلی و فرعی منطقه طرح اصلاح هندسی اجرا شد.

وی از تکیمل طرح ساماندهی میدان هخامنش خبر داد و افزود: تقاطع‌های شهران- خیابان اسحاقی، بزرگره همت-احمد کاشانی، مرادی- بلوارتعاون، اباذر – پیامبر، و…. انجام شد.

نجاتی با بیان این که برخی تقاطع‌ها به علت عدم شکل مناسب در شعاع گردش‌ها، قوس‌ها و جهت‌های حرکتی دارای گره‌های ترافیکی هستند افزود: یکی از مشکلات اساسی شبکه معابر غرب تهران عدم اتصال صحیح بین شبکه معابر اصلی و فرعی است که باید با یک اتصال مناسب به هم وصل شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches