×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: با توجه به اینکه به ایام پایانی سال میلادی نزدیک می‌شویم در نتیجه میزان تقاضا برای خرید ارز در بازار بیشتر شده و قیمت ان افزایش یافته است.

احمد وفادار در گفتگو با ایلنا در خصوص اینکه آیا نرخ ۳۹۴۰تومانی دلار آمریکا در بازار ارز واقعی است یا خیر؟ اظهار داشت: با توجه به اینکه به ایام پایانی سال میلادی نزدیک می شویم در نتیجه میزان تقاضا برای خرید ارز در بازار بیشتر می‌شود و همین امر هم باعث افزایش بهای نرخ دلار در بازار شده است.

وی افزود: ضمن آنکه موضوع تک‌نرخی شدن ارز هم تا پایان سال مطرح است البته در افزایش اخیر نرخ ارز صرافان نقشی نداشتند و بانک مرکزی هم اکنون مسئول کاهش یا افزایش بهای ارز در بازار است.

عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر با بیان اینکه بهای ارز و سکه در ایران همسو با هم کاهش و افزایش پیدا می‌کند تصریح کرد: اگر قرار بود که قیمت دلار آمریکا بین ۳۵۰۰ تا ۳۶۰۰ تومان باشد باید نرخ سکه نیز زیر ۹۵۰ هزار تومان تعیین می‌شد. این در حالی است که بهای سکه هم اکنون به ۱ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسیده است و پیش‌بینی می‌شود بهای دلار به ۴ هزار تومان نیز برسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches