×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: طبق مطالعات انجام شده از سوی اسکانو( جستجوی هوشمند ملک)ضریب نفوذ اینترنت در ایران حدود ۵۳ درصد است و بیشتر مردم برای یافتن خانه برای خرید یا اجاره به‌جای اینترنت از ابزارهای سنتی‌تر چون روزنامه و دفترهای آژانس‌های املاک استفاده می‌کنند. در ضمن در ایران ۷۰درصد از متقاضیان خرید یا فروش ملک مرد هستند و تنها ۳۰درصد از متقاضیان زن هستند.

این در حالی است که بیش از۹۰ درصد مردم آمریکا خانه خود را از طریق اینترنت پیدا می‌کنند. طبق تحقیقاتی‌ که موسسه ملی املاک آمریکا و گوگل به‌طور مشترک انجام داده‌اند. بیش از ۹۰ درصد مردم آمریکا پیش از اقدام به تغییر خانه، جستجوی خود را از اینترنت آغاز می‌کنند. جالب است بدانید طبق این پژوهش ۵۳درصد از افرادی که در اینترنت خانه و یا ملک جستجو می‌کنند، زن هستند و ۴۷درصد مرد.ضریب نفوذ اینترنت در آمریکا حدودا ۱۰۰ درصد است و تنها۳۰درصد از مردم برای خرید و فروش ملک از روزنامه استفاده می‌کنند.

در امریکا ۳۱ درصد از متقاضیان ملک ۲۵تا۳۴ ساله هستند، ۲۱ درصد۳۵ تا۴۴ ساله، ۲۱درصد بین ۴۵ تا۵۴ ساله و ۱۴ درصد بالای ۵۵ سال سن دارند و تنها هشت درصد از متقاضیان ملک در آمریکا بین ۱۸ تا۲۴ سال سن دارند. طبق مطالعات اسکانو در ایران نیز حدود ۴۰درصد از متقاضیان ملک، بین ۲۵تا۳۴ سال سن دارند. ۱۹درصد بین ۱۸تا ۲۴ ساله هستند و حدود ۱۸درصد بین ۳۵تا۴۴ سال سن دارند.

حدود ۶۳ درصد از مردم ایران از طریق کامپیوتر یا لپ‌تاپ، ۲۷درصد از طریق گوشی تلفن‌همراه و بقیه از طریق دستگاه‌های دیگر به جستجوی آنلاین ملک می‌پردازند.

با توجه به گسترش استفاده از اینترنت در ایران به نظر می‌رسد مردم ایران نیز برای استفاده از خدمات و محصولات به فضای آنلاین توجه بیشتری نشان دهند. استفاده از فضای آنلاین کمک می‌کند کاربران راحت‌تر با خدمات و اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و علاوه بر اینکه می‌توانند در همه ساعات شبانه‌روز از اطلاعات و خدمات استفاده کنند، فضای مجازی قدرت انتخاب بیشتری به آنها می‌دهد.

 http://www.eskano.com

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches