×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تفاهم نامه همکاری خدمات آموزشی و پژوهشی بین سازمان مدیریت صنعتی و شرکت «به سیما» امضا شد

اقتصادتهران: سازمان مدیریت صنعتی و شرکت به سیما به منظور امکان همکاری هدفمند، اثربخش، کارا و سازمان یافته، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم نامه همکاری خدمات آموزشی و پژوهشی بین سازمان مدیریت صنعتی و شرکت «به سیما» امضا شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، موضوع این تفاهم نامه همکاری در ارایه خدمات آموزشی و پژوهشی در حوزه مدیریت به اشخاص حقیقی و حقوقی است.

برپایه این گزارش، از زمینه های همکاری دو طرف در حوزه مدیریت می توان به پاسخگویی به نیازهای آموزشی کشور، طراحی، تولید و پخش برنامه‌های آموزشی مجازی مختلف و توسعه برنامه های آموزشی تحصیلات تکمیلی در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد اشاره کرد.

تولید و نشر کتاب‌های صوتی، برگزاری و پوشش زنده رویدادهای علمی، پژوهشی و آموزشی و سایر زمینه‌های مورد توافق در حوزه آموزش های مجازی مدیریتی از دیگر زمینه‌های همکاری طرفین در این تفاهم نامه است.

به گزارش ایرنا، شرکت ‏‏«به سیما سامانه ایرانیان» که نام تجاری آن به سیما است با هدف تامین بستری مطمئن و به‌روز پا به ‏عرصه‌ای گذاشته است که با استفاده از فناوری ipTV‎‏ شرایط در اختیار گذاشتن خدمات رسانه‌ای متنوعی را ‏برای عموم مردم کشور فراهم کرده است.‏

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches