×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایران امضاء شد

دکتر اسماعیل للـه‌گانی در سخنانی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: مقوله اعتبارسنجی در سطح بین‌الملل مبنای بسیاری از تصمیم‌گیری‌هاست. به همین دلیل افراد برای از دست ندادن اعتبار خود تلاش می‌کنند رفتارهای اجتماعی و تعهدات فعلی و آتی خود را مدیریت کنند.

به گزارش اقتصادتهران، دکتر للـه‌گانی افزود: “شناسایی ذی‌نفع واحد اشخاص مرتبط” یکی دیگر از الزامات اعتبارسنجی است. جامعه هدف این بخش عمدتا اشخاص حقوقی هستند. در این بخش موضوعاتی مانند سهام‌داری، مدیریت و ردیابی مالی حائز اهمیت است. ریسک اعتباری بانک‌ها در جاهایی است که این اشخاص روابط خود را پنهان می‌کنند.

دکتر رضا قاسم‌پور به اقدامات توسعه‌ای شرکت در دور اخیر فعالیت اشاره کرد و گفت: ازجمله این اقدامات ایجاد “پایگاه داده اعتبارسنجی کشور” است که در قوانین بالادستی نیز دیده شده است. به پشتوانه این پایگاه داده به سمت تولید و تدوین محصولات و مدل‌های جدید اعتبارسنجی حرکت کردیم.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches