×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تفاهمنامه همکاری ایران و دانمارک در بخش بهداشت دام و دامپزشکی امضا شد

اقتصادتهران: رییسان سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی دانمارک تفاهمنامه همکاری را در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی امضا کردند.

به گزارش ایرنا، این تفاهمنامه امروز (سه‌شنبه) به دست «مهدی خلج» رییس سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و «پراستارک هنریکسن» رییس دامپزشکی پادشاهی دانمارک، امضا شد.

در این تفاهمنامه بر فراهم سازی زمینه های تجارت ایمن و امن برای فعالان اقتصادی ۲ کشور، همکاری علمی، پیشگیری علیه بیماری های فرامرزی و توسعه همکاری‌های آزمایشگاهی در عرصه بهداشت آبزیان و ماهیان سردآبی تاکید شده است.

استفاده از فناوری‌های نوین در تولید دارو، واکسن و مواد بیولوژیک و تسهیل روند صادرات و واردات محصولات ۲ کشور از دیگر مفاد این تفاهمنامه به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، پادشاهی دانمارک به پایتختی کپنهاگ در شمال اروپاست که پنج میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

جزایر فارو و گرینلند بخشی از پادشاهی دانمارک به‌شمار می‌آیند که به ترتیب در سال‌های ۱۹۴۸ و ۱۹۷۹ به آنها خودگردانی داده‌است.

دانمارک جنوبی‌ترین کشور اسکاندیناوی و همسایه آلمان است. پلی دریایی به نام پل اورسوند، دانمارک را به سوئد متصل می‌کند.

دانمارک از نظر کم بودن اختلاف درآمد مردم، در رتبه نخست جهان و از نظر درآمد سرانه در رتبه هفتم جهان قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches