×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تغییر کاربری‌های غیرمجاز در برخی از مناطق تهران غیرقانونی است

اقتصادتهران: حشمتی تغییر کاربری‌های غیرمجاز که به واسطه حرص و طمع برخی از سودجویان در برخی از مناطق و شهرستان‌های استان تهران ایجاد شده را غیرقانونی دانست و گفت: با زمین خواران برخورد می‌شود.

 به گزارش مهر، نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه موضوع حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی، حریم رودخانه‌ها و آب شرب و اقدامات قضایی، اجرایی و تمهیدات صورت گرفته توسط دستگاه ذیربط عضو شورا مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران در این جلسه با اشاره به مصوبات نشست مسئولان عالی قضایی اظهار داشت: مطابق دستور اکید ریاست قوه قضائیه مبنی بر برخورد قاطع با پدیده زمین خواری در استان تهران؛ عزم جدی در مسئولین قضایی استان تهران وجود دارد تا با قاطعیت و به جدیت با زمین خواران مقابله شود و در این زمینه هیچگونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

محمد جواد حشمتی موضوع تغییر کاربری‌های غیرمجاز که بواسطه حرص و طمع برخی از سودجویان در برخی از مناطق و شهرستان‌های استان تهران ایجاد شده را غیرقانونی دانست و متذکر شد: تغییر کاربری‌های زمین‌های محیط زیست و حتی کشاورزی بسیار مهم و قابل تامل است و افزون بر این تعدی به منابع طبیعی از جمله آب نیز غیر قابل توجیه است و بشدت با متخلفین؛ برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت.

وی وجود مشکلات و کمبودها را رافع مسئولیت سنگین نهادهای ذیربط ندانست و خاطرنشان کرد: همواره پیشگیری در مراحل اولیه بسیار کم هزینه است؛ لیکن با این وجود با زمین خواران در استان تهران بشدت و با تمام قدرت برخورد خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches