×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تغییر سیستم آبیاری قلب پایتخت، از سنتی به مدرن

اقتصادتهران: همایش «نگاهی نو در حفاظت بهینه فضای سبز» سه شنبه ۲۷ مرداد، به میزبانی شهرداری منطقه ۶ از ساعت ۱۰ در سالن آمفی تئاتر بوستان شفق برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، افشین خدامی، معاون امور شهری و محیط زیست بر حفظ و نگهداشت فضای سبز، باغات و جنگل‌های موجود در سطح منطقه ۶ تأکید کرد و گفت: این همایش با حضور اساتید و صاحبنظرانی از سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران و مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران برگزار می شود و اساتید به موضوعاتی چون مدیریت تلفیقی ( IPM) و اثر تنش ها در فضای سبز خواهند پرداخت.

خدامی با اشاره به سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند در منطقه ۶ افزود: سرانه فضای سبز با احتساب فضای سبز مکانهای آموزشی و کوی دانشگاه و بیمارستان امام خمینی ۲۶/۱۶ متر مربع و بدون احتساب فضای سبز مکانهای آموزشی و کوی دانشگاه و بیمارستان امام ۲۲/۱۲ است.

به گفته خدامی، با توجه به مرکزی بودن منطقه و متراکم بودن بافت آن، زمین زیادی جهت توسعه فضای سبز وجود ندارد، لذا بهینه سازی در پارکها و جنگل کاری‌ها و همچنین توسعه فضای سبز عمودی ازطریق کول گذاری‌ها در دست اقدام است.

وی حفظ، صیانت از فضای سبز و باغات موجود در این منطقه را یکی از جدی ترین دغدغه های خود عنوان کرد و گفت: در خصوص حفاظت بهینه فضای سبز از پیمانکاران متخصص و کارشناسان خبره دست اندکار و همچنین فرهنگ سازی جهت مشارکت هرچه بیشتر شهروندان از طریق مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه انجام می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches