×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تغییرات مدیریتی در حوزه اجتماعی شهرداری تهران

تهران اکونومی: مراسم تکریم و معارفه جمعی از مدیران معاونت امور اجتماعی با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، قائم مقام حوزه معاونت، شهرداران و معاونان اجتماعی مناطق، مدیران و کارشناسان حوزه معاونت اجتماعی و سازمان ها و شرکت های وابسته در تالار ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران طی سخنانی ضمن قدردانی از خدمات مدیران اسبق، گفت: مدیران جدید ما باید ۴ درس بزرگ ایمان به خدا، استواری و ثبات قدم در اهداف، وفای به عهد و ایمان به مسیر صحیح را از مدیریت امام خمینی (ره) فرا بگیرند.

وی دو ویژگی تعهد و تخصص را لازمه مدیریت دانست و افزود: نعمت نوکری و خدمتگزاری به ملت نصیب هر فردی نمی شود و همه ما باید شکرگزار خداوند باشیم و از سوی دیگر نیز باید مراقب باشیم زیرا هر چه مسئولیت ما سنگین تر می شود پاسخگویی ما نیز در مقابل درگاه الهی و مردم نیز سخت تر و سنگین تر خواهد شد.

امرودی، از مدیران خود خواست سخنان مقام معظم رهبری را الگوی خود قرار داده و از رکود و توقف در حوزه مدیریت خود، خودشگفتی، خود محوری، غفلت، اشرافی گری، لذت جویی و جمع آوری برای ذخایر دنیا و تلاش برای کسب محبوبیت خودداری کنند.

امرودی در ادامه ضمن قدردانی از خدمات زارع صفت، آقامیر، گلمکانی در سازمان های زیرمجموعه خود، برای رضایی، هوشیار و زمانی در سمت های جدیدشان آرزوی توفیق کرد.

فرزاد هوشیار نیز در این مراسم گفت: سازمان رفاه و مشارکت های اجتماعی یک سازمان پیشرو در شهرداری تهران است و ما تلاش می کنیم بر روی ریل گذاری های گذشته حرکت کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم نگاه به مسئله فقر را در تهران تغییر دهیم همچنین این سازمان را به سازمانی پیشرفته و مدرن تبدیل کنیم.

هوشیار با بیان اینکه مسئله آسیب های اجتماعی را به جای برون سپاری مردم سپاری خواهیم کرد گفت: قول می دهم در کمتر از دو سال تکدی گری در شهر تهران را جمع کنیم و شهر تهران تبدیل به شهری بدون گدا شود.

در ادامه زارع صفت مدیرعامل سابق سازمان رفاه و مشارکت های اجتماعی گفت: مسائل اجتماعی بسیار پیچیده و در ظاهر حل آنها سهل و آسان است اما پیچیدگی های خاص خود را دارد.

به گفته وی، شهرداری پس از تغییر رویکرد از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی تبدیل شد و در حال حاضر بیش از وظایف خود در حوزه اجتماعی فعالیت می کند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches