×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تعیین ضوابط ارائه سرویس‌های دربستی ناوگان عمومی چهارمحال و بختیاری

اقتصادتهران: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از ابلاغ و تعیین ضوابط جدید برای ارائه خدمات دربستی ناوگان عمومی در این استان خبر داد.

احمد جمشیدی روز دوشنبه در گفت‌ وگو با ایرنا اظهار کرد: در ضوابط ارائه سرویس‌های دربستی، شرایط ویژه‌ای برای ناوگان و رانندگان تعیین شده که شرکت‌های حمل و نقل موظف به رعایت آن می باشند.

وی تصریح کرد: در این دستورالعمل آمده است رانندگان ناوگان عمومی برای خدمات دربستی باید دست کم ۵ سال سابقه رانندگی و سن اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها برای خدمات و انجام سفرهای دربستی در مسافت‌های کمتر از ۵۰۰ کیلومتر نباید بیشتر از ۱۲ سال باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: حداکثر سن اتوبوس‌ها برای سفر در مسافت‌های بیش از ۵۰۰ کیلومتر، ۱۰ سال تعیین شده است.

وی گفت: حداکثر سن ناوگان سواری کرایه و ون برای مسافت‌های کمتر از ۵۰۰ کیلومتر ۷ سال و برای سفرهای بالای ۵۰۰ کیلومتر پنج سال است.

جمشیدی با بیان اینکه برای خدمات دربستی، صورت وضعیت‌ها باید در محل شرکت صادر شود، افزود: استفاده یک صورت وضعیت برای بیش از یک سفر ممنوع است و برای هر سفر صورت وضعیت جداگانه ارائه می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches