×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تعهد تکمیل پنج فاز پارس جنوبی تا پایان امسال

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس جنوبی کیفیت سکوهای ساخته شرکت ایزوایکو را برابر با استانداردهای جهانی دانست و عنوان کرد: متخصصان داخلی ثابت کرده‌اند که توانایی انجام ساخت پیچیده‌ترین سکوها را هم دارا هستند.

علی اکبر شعبانی‌پور در حاشیه مراسم انتقال سکوی ۱۸B پارس جنوبی، در گفت‌وگو با ایسنا در منطقه خلیج فارس، با اشاره به راه اندازی فازهای ۱۷ و ۱۸، ۱۹ و ۲۰ و ۲۱ تا پایان سال جاری، افزود: عملیات گسترده ای در پارس جنوبی در حال انجام است و این حجم کار در این منطقه تاکنون در دنیا بی سابقه بوده است.

وی با تقدیر از شرکت ایزوایکو در تکمیل سکو ۱۸B پارس جنوبی، اظهار کرد: از کیفیت سکوی ساخته شده رضایت داریم و این شرکت قبلا توانمندی های خود را ثابت کرده بود و با این تجربه بالای به دست آمده این شرکت که از استانداردهای بین المللی برخوردار است امیدواریم دو سکوی دیگر در مدت زمان اعلام شده نیز آماده و در تکمیل فازهای ۱۷ و ۱۸ گام بلندی برداریم.

شعبانی پور اضافه کرد: شرکت‌های داخلی در زمینه حفاری در دریا بسیار توانمندند و کارهای بزرگی را در کارنامه کاری خود دارند، این توانمندی‌ها در زمینه ساخت تجهیزات سرچاهی، ساخت سکوی نفتی، برق، مکانیک، پمپ، کمپرسور و یا ساخت خطوط لوله است که برای سازندگان ما جز کارهای روتین شده است، همه اینها نشان از توان آنها است.

وی به تکمیل کارهای فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم گاز بیشتری در این دو فاز داشته باشیم تکمیل دو سکوی فاز ۱۴ را در اولویت گذاشته ایم تا بتوانیم گاز این فاز را به ۱۷ و ۱۸ انتقال دهیم که امروز مرحله انتقال یکی از آنها عملی شد.

شعبان پور به تعهد تکمیل ۵ فاز پارس جنوبی تا پایان امسال اشاره کرد و گفت: برای راه اندازی این ۵ فاز باید ۶ سکو تا زمستان امسال نصب و راه اندازی شود و با توجه به اینکه تاکنون رکورد نصب و راه اندازی سکو مربوط به ۴ سکو در سال ۱۳۹۳ بود، امسال این رکورد شکسته می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches