×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تعطیلی موزه هنرهای معاصر تهران برای سم‌پاشی

اقتصادتهران: موزه هنرهای معاصر تهران روز پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه ـساعت ۱۷ برای سم‌پاشی تعطیل است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از موزه هنرهای معاصر، به دنبال دیده شدن دو حشره روی عکس‌های برند و هیلا بکر بر اساس بررسی‌های انجام شده، موزه هنرهای معاصر تهران روز پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه ـساعت ۱۷ برای سم‌پاشی تعطیل خواهد شد.

طی روزهای گذشته حضور دو حشره کوچک در قاب عکس چند ده‌هزار دلاری در نمایشگاه مینی‌مالیسم و کانسپچوال آرت موزه هنرهای معاصر خبرساز شد. با اینکه این نمایشگاه از اول تیرماه با ۱۲۰ اثر از ۳۴ هنرمند جهانی در معرض دیده است اما آشنایی مردم با آن بیشتر پس از انتشار ویدئویی در فضای مجازی صورت گرفت؛ ویدئویی که حشراتی مرموز را روی یکی از آثار به‌نمایش‌درآمده در این موزه نشان می داد.

اتفاقی که باعث شد موزه هنرهای معاصر تهران به‌طور رسمی عذرخواهی کند و حساسیت شایسته جامعه هنری را ارج نهد.

موزه هنرهای معاصر تهران پس از واکنش جامعه هنری اعلام کرد: آثار گنجینه این موزه، ثروت ملی و نگهداری شایسته از آن‌ها مهم‌ترین دغدغه همه ماست و توجه و حساسیت خانواده هنر ایران سرمایه گران‌بهاست.

به‌محض آگاهی از ورود حشرات به‌عکس مزبور، کارشناسان مرتبط بلافاصله (همان شب) در موزه حاضر شدند و ضمن پاک‌سازی اثر، سایر آثار نمایشگاه را نیز بررسی کردند.

خوشبختانه این اثر هیچ‌گونه آسیبی ندیده و هیچ حشره‌ای در سایر آثار نمایشگاه نیز دیده نشده است. سپس بررسی نوع حشره، میزان نفوذ آن در گنجینه با دعوت از چند کارشناس خبره این مهم در دستور کار قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches