×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تعاونی‌ها ۴۰۰ هزار واحد در نهضت ملی مسکن می‌سازند

اقتصادتهران: مدیرکل دفتر تعاونی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن بر عهده بخش تعاون است.

به گزارش مهر، موسی نجفی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از طرح نهضت ملی مسکن زاهدان، افزود: بر اساس برنامه دولت سیزدهم برای خانه دار کردن مردم، ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی هدف گذاری شده که ساخت ده درصد آن یعنی ۴۰۰ هزار واحد سهم بخش تعاون است.

وی بیان کرد: بخش مسکن پیشران اقتصاد کشور بوده و رونق آن می‌تواند کمک بسیار زیادی به اشتغالزایی کند و قطعاً تعاونی‌های مسکن می‌توانند در این راستا کارهای بزرگ انجام دهند.

‌نجفی به تدوین اساسنامه جدید شرکت‌های تعاونی برای ساخت مسکن دولتی اشاره کرد و گفت: این اساسنامه می‌تواند مبنایی برای تغییر اساسنامه کل تعاونی‌های حوزه مسکن قرار بگیرد که در این صورت شرایط فعالیت تعاونی حوزه مسکن به‌مراتب بهتر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت تعاونی‌های مسکن باید در چهارچوب قانون باشد، گفت: بزرگ‌ترین خصیصه در اساسنامه جدید تعاونی‌های مسکن در طرح نهضت ملی مسکن، حل‌وفصل مشکلاتی است که به‌خصوص در طرح مسکن مهر به بروز مسائل حاد و حل‌نشدنی منجر شده بود.

مدیرکل دفتر تعاونی‌های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: با توجه به مشکلات برخی تعاونی‌ها در طرح مسکن مهر، این اساسنامه جدید می‌تواند راه را برای حضور پررنگ این تشکل‌های مردمی در نهضت ملی مسکن هموار کند.

نجفی به تفاهمنامه معاونت امور تعاون وزارت متبوع با برخی شرکت‌ها برای تأمین ملزومات تعاونی‌های مسکن هم اشاره کرد و افزود: تعاونی‌های مسکن سیستان و بلوچستان می‌توانند برای تأسیسات، مصالح ساختمانی و آهن آلات از این ظرفیت استفاده کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches