×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: شهرداری منطقه ۶ در تعامل و همکاری با مدارس با هدف ارتقاء فرهنگ و الگوهای اخلاقی دانش آموزان، طرح آسمان آبی و زمین پاک، خط سفید و تفکیک زباله از مبداء را آموزش می دهد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، اولین جلسه هیئت امنایی شهرداری منطقه ۶ با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پروش منطقه ۶ در مدرسه شاه علی برگزار شد.

حبیب الله غفوری، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ خاطر نشان کرد: با توجه به این که زیرساخت ها در شهر تهران توسعه یافته است، باید بر رفتارهای شهروندی توجه و ارتباطات اجتماعی را تقویت کرد. در دستور کار ما طرح آسمان آبی و زمین پاک، خط سفید و تفکیک زباله از مبداء قرار گرفته است، بدون شک می بایست از مدارس شروع کنیم و با کمک آموزش و پرورش فرهنگ شهروندی را ارتقاء بخشیم.

به گفته غفوری، در بحث پسماند با توجه به امکانات و هزینه های میلیاردی هنوز در تفکیک و جداسازی زباله ها مشکل داریم، با توجه به توسعه زیرساخت ها ما هنوز با معضل ترافیک مواجه هستیم یا در بحث رانندگی بین خطوط حرکت نمی کنیم.لذا در تعامل و همکاری با مدارس می توان فرهنگ و الگوهای اخلاقی در اجرای طرح ها را برای دانش آموزان نهادینه کرد.

وی وعده داد: در شهرداری امکان فراهم سازی امکانات و تجهیزات از لحاظ عمرانی، فضای سبز، آموزش شهروندی، برنامه های سلامت محور مهیا است، ما با کمک مدارس و با پیش بینی و ارائه برنامه یکساله منظم می توانیم کارهای فرهنگی و آموزشی را با موفقیت اجرایی کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches