×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تضاد منافع متقاضیان و سازندگان در متراژ مسکن

اقتصادتهران: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس تلاش گفت: متقاضیان برای خرید خانه‌های کوچک تلاش می‌کنند در حالی که سازندگان به دنبال ساخت مساکن بزرگ برای سود بیشتر هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف دشتی و تنگستان دکتر شهریار گفت: سازندگان مسکن اطلاعات دقیقی از سطح اجتماعی متقاضیان ندارند و این در حالی است که وزارت راه و شهرسازی باید اطلاعات جامع و کاملی از متقاضیان بازار مسکن را جمع آوری کرده و سپس با سیاست گذاری، بازار تولید و عرضه را به سمت تأمین تقاضا سوق دهد، این مسئله موجب می شود که حجم خانه‌های خالی بسیار کاهش یابد.

وی افزود: یکدسته از خانه های خالی آن مساکنی است که ساخته شده، اما آن خانه متناسب با نیاز و درخواست جامعه هدف نیست و به همین خاطر این مساکن خالی باقی مانده است، چون مشتری و متقاضی ندارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches