×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تصویب۱۸۵ میلیارد ریال برای صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان شمالی

اقتصادتهران: مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی استان ۱۸۵ میلیارد ریال اعتبار برای افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان های این استان مصوب شد که می تواند حرکت خوبی در این بخش باشد.

عبدالله یوسفی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به فرا رسیدن ۱۹ مهرماه و سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اظهارکرد: در بخش کشاورزی از محل اعتبارات سفر رهبری با پیگیری های لازم از سال ۹۲ تا سال ۹۵، بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار فقط به صورت تملکی برای پروژه های مختلفی مانند توستان، آب و خاک و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی اختصاص یافت.

وی همچنین گفت: اختصاص این اعتبارات اثرات بسیار خوبی در افزایش بهره وری از منابع آب و خاک، استحصال آب، در زمینه های اشتغال و تولید و تامین نقدینگی برای کشاورزان داشته است.

یوسفی با بیان اینکه اداره کل جهاد کشاورزی خراسان شمالی با پشتوانه استاندار و دیگر مسئولان مربوطه توانسته است توفیقات خوبی در حوزه تولید و اقتصاد مقاومتی داشته باشد افزود: تعدادی از پروژه ها به دلیل حمایت های انجام شده، آماده بهره برداری است.

وی اظهارکرد: از پروژه های سفر رهبری، چهار بند انحرافی و انتقال آب در شهرستان های مختلف نیز ایجاد شده است.

یوسفی عنوان کرد: برای پروژه ۲۵۰ هکتاری کلانتر در شهرستان بجنورد، کارخانه بزرگ صنایع لبنی در شهرستان فاروج و استخر های ذخیره آب و قنوات نیز اقدامت خوبی انجام شده است.

وی اظهارکرد: پروژه اجرای سیستم های آبیاری نوین در سطح یک هزار هکتاراز زمین های کشاورزی روستای دشت در شهرستان گرمه با بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال اعتباراز محل سفر کاروان دولت تدبیر و امید در مرحله نهایی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches