×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تصادف خونین در آزادراه امیر کبیر به علت حرکت با دنده عقب

اقتصادتهران: حرکت با دنده عقب سواری ال ۹۰ در آزاد راه امیرکبیر و تصادف با کامیون کشنده، ۵ کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس گفت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام این موضوع که یک سواری ال ۹۰ با کامیون بنز در آزاد راه “امیرکبیر” تصادف کرده ، بلافاصله ماموران پلیس راه “کاشان-اصفهان” به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه دلخراش جاده ای، راننده و ۴ سرنشین ال ۹۰ جان خود را از دست دادند و یکی از سرنشینان نیز به شدت مجروح شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی های کارشناسان تصادفات جاده ای پلیس راه “کاشان-اصفهان” مشخص شد، سواری ال ۹۰ به دلیل حرکت با دنده عقب در آزاده راه با کامیون بنز تصادف کرده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه بارها اعلام شده حرکت با دنده عقب در آزاد راه ها، اتوبان ها و جاده ای اصلی بسیار خطر آفرین و تصادف ساز است، متاسفانه هنوز شاهد هستیم عده ای از رانندگان به این مهم توجه نمی کنند و جان خود، سرنشینان خودروی خود و دیگر خودروها را نیز به خطر می اندازند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches