×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تشکیل ۳۰۱ تعاونی جدید اقتصادی در کشور

۳۰۱ تعاونی جدید در گرایش های مختلف اقتصادی با اشتغال زایی بیش از ۳ هزارنفر ایجاد شد. گرایش عمده این تعاونی ها در صنعت و کشاورزی است.

بر اساس گزارشات اخذ شده از سامانه جامع آمار های ثبتی تعاون، در خردادماه سال جاری تعداد ۳۰۱ تعاونی به منظور انجام فعالیت های مختلف اقتصادی در کل کشور تشکیل و ثبت رسیده اند.

تعداد اعضاء این تعاونی ها ۳ هزار و ۶۳۷ نفر و تعداد فرصت شغلی آن نیز ۳ هزار و ۸۰۷ نفر و سرمایه اولیه حدود ۲۲ میلیارد ریال است. متوسط تعداد اعضاء و فرصت شغلی مربوط به این تعاونی ها به ترتیب ۱۲ و ۱۳ نفر است.

بررسی توزیع جغرافیایی این تعاونی ها حاکی از آن است، بیشترین تعداد تعاونی ثبت شده به استان خراسان رضوی با تعداد ۳۸ تعاونی و کمترین آن به استان های قم و لرستان با تعداد ۲ تعاونی تعلق دارد.

همچنین بیشترین تعداد تعاونی های ثبت شده به ترتیب در فعالیت های صنعت و کشاورزی با ۱۰۷ و ۸۳ واحد است. تعاونی های صنعت با یکهزار و ۱۷ نفر دارای بیشترین اعضا است. همچنین بیشترین فرصت شغلی مربوط به تعاونی های صنعت با ۱۷۱۰ نفر است.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches