×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تشکیل کمیته ویژه در شورای اسلامی شهر تهران

اقتصادتهران: اعضای شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه ۲۲ ضمن بازدید از روستاهای کشار، کن و بوستان جوانمردان ایران، نحوه ساماندهی مجدد این فضاها را پس از بارش بارندگی و وقوع طوفان ناگهانی مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در این برنامه قمیان قائم مقام شهردار منطقه که با تنی چند از همکارانش در این بازدید، حافظی رییس کمیسیون سلامت و مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران را همراهی می کردند، با ارائه گزارشی در خصوص آماده باش شهرداری منطقه و نهادهای خدمات رسان مستقر در محدوده شمال غرب پایتخت گفت: « همزمان با آغاز طوفان و بارندگی ناگهانی، شهردار و دیگر مسئولان منطقه ۲۲ با حضور در سطح منطقه، به‌ویژه در اماکن و معابر مستعد به آبگرفتگی، بر رفع مشکلات پیش آمده نظارت مستقیم داشتند تا عبور و مرور در حین بارندگی و پس از آن طبق روال معمول در معابر بویژه در معابر بزرگراهی جریان داشته باشد. ۲۰۰ نفر از عوامل خدمات شهری و ستاد مدیریت بحران منطقه ۲۲ از لحظه وقوع طوفان در حال آماده باش برای رویارویی با رخدادهای ناگهانی باقی ماندند و این فعالیت تا ۵ روز پس از وقوع آن ادامه یافت. اعزام تعدادی از عوامل ستاد بحران منطقه ۲۲ به در کن و سولقان برای کمک به همکارانشان در رفع مشکل بوجود آمده بازگشایی جاده روستایی وردیج و واریش که بدلیل وقوع طوفان و بارندگی، مسدود شده بود، نظارت و کنترل دریاچه شهدای خلیج فارس بمنظور پیشگیری از طغیان احتمالی نیز برنامه هایی بود که با جدیت دنبال شد.»

در این برنامه که از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲ مرداد ماه آغاز شد و تا ۴ بعد از ظهر نیز ادامه یافت، مسجد جامعی با تقدیر از خدمات و فعالیتهای شهرداری منطقه ۲۲ در مقابله با طوفان و بارندگی اخیر تهران گفت: « لازم است برای مقابله با موارد اینچنینی، اعتباری پیش بینی شود. رودخانه کن پس از وقوع طوفان و سیلاب ناگهانی نیازمند لایروبی و پاکسازی و ساماندهی مجدد است و ما برای ساماندهی مجدد این رودخانه، درخواست اعتبار خواهیم کرد. »

وی در خصوص روستاهای واقع در حریم نیز تصریح کرد: « کمیته ای در ارتباط با حریم و روستاهای موجود در آن در شورای اسلامی شهر تهران تشکیل خواهیم داد تا مشکلات مناطق ۵ و ۲۲ بصورت ویژه در آنها طرح و بررسی شود. »

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches