×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تشکیل کارگروه ویژه پست برای حضور فعال در مجامع بین المللی

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت پست از تشکیل کارگروه ویژه پست برای حضور فعال در مجامع بین‌المللی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست، مهندس مهری درباره حضور فعال تر پست در مجامع بین‌المللی گفت: درسال ۲۰۱۷ میزبان اجلاس APPU (اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه) هستیم، همچنین سال آینده نیز میزبان اتحادیه جهانی پست، ترکیه است که در این باره، کارگروه‌های ویژه‌ای در شرکت پست تشکیل شده تا بتوانیم با رایزنی‌هایی انجام شده، حضور فعال‌تر، درعرصه بین‌المللی داشته باشیم.

وی درباره آخرین وضعیت اساسنامه این شرکت گفت: اساسنامه پست، حدود چهارسال است که به مجلس فرستاده شده که در این باره پیگیری‌های جدی در کمیسیون اصل ۴۴ و کمیسیون صنعت و معدن انجام شده و دکتر واعظی نیز با پیگیری‌های فراوان شخصاً جلساتی با روسای کمیسیون‌ها داشت.

مهری با بیان اینکه خوشبختانه مراحل لازم در این زمینه طی شده است ادامه داد: اساسنامه در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

وی درباره وضعیت اپراتورهای شرکت پست اظهارداشت: دراساسنامه شرکت پست واگذاری یک یا دو اپراتور دیده شده که این موضوع منوط به تعیین تکلیف اساسنامه است.

مدیرعامل شرکت پست با اشاره به اینکه با پایان یافتن این دوره مجلس هم نوبت ما محفوظ می‌ماند افزود: درحال بررسی هستیم با جمع آوری ۵۰ امضاء نمایندگان مجلس و یا نامه به دولت، این موضوع پیگیری شود (یا روال خود را طی کند).

وی در زمینه ارایه سرویس های جدید پستی گفت: سال۹۳ طبق برنامه ریزی، ۹ سرویس و ۱۳۲ خدمت جدید داشته‌ایم که در برخی از سرویس‌ها توفیقات خوبی حاصل شده و در بعضی دیگر نیز ایراداتی وارد بوده است که درصدد اصلاح آن هستیم.

مهری درپاسخ به سوالی درخصوص بودجه پست درسال ۹۴ ادامه داد: در مباحث جاری و هزینه‌ای ۱۶۰۰میلیارد تومان بودجه برای شرکت در نظر گرفته شده که ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه و۸۰۰    میلیارد تومان دیگر نیز درآمد و کمک زیان است و ۲۵۰ میلیارد تومان هم اعتبارات سرمایه‌ای و زیرساختی مطرح شده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره برنامه پست دراستان‌ها افزود: پیگیری درخواست‌های استانی در دستور کار شرکت پست قراردارد و در این زمینه لازم است کمیته برنامه‌ریزی حضور پر رنگ‌تری داشته باشد و از اعتبارات استانی، جدی‌تر دفاع کند.

مدیرعامل شرکت پست، در پاسخ به سوالی درخصوص برنامه‌های سال ۹۴ این شرکت، گفت: شرکت پست، ۸ طرح ماندگار را اعلام کرده که مدت زمان آن‌ها۳ ساله و ۷ ساله است که تمرکز ما بر طرح‌های ۳ ساله است.

مهری در پایان بر پیگیری خدمات قابل واگذاری شرکت پست در استان‌ها تاکید کرد و ادامه داد: ساماندهی دفاتر ICT با هماهنگی مخابرات، پست و پست بانک، ضروری است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches