×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تشکیل پرونده و مصاحبه پذیرفته‌شدگان «آزمون استخدامی آموزش و پرورش» از ۱۵ مهر

اقتصادتهران: شرایط بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی پذیرفته‌شدگان وزارت آموزش‌وپرورش در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام شد که بر اساس آن مهلت بررسی مدارک و تشکیل پرونده از ۱۵ مهر آغاز و تا پایان همین ماه ادامه دارد.

چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله وزارت آموزش و پرورش، سوم شهریورماه برگزار و نتایج آن چهارم مهرماه اعلام شد.

وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه ای جهت بررسی مدارک و مصاحبه پذیرفته شدگان این آزمون خطاب به ادارات کل استان‌ها آورده است: «با عنایت به اعلام نتیجه چهارمین آزمون استخدامی برنامه زمانبندی جهت بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی باید به نحوی تنظیم شود که شروع آن از روز شنبه ۱۵ مهر و پایان آن حداکثر تا روز یکشنبه ۳۰ مهر باشد و مدارک مورد نیاز جهت بررسی مدارک برای حضور متقاضیان اعلام شود».

همچنین آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرده که «زمان مراجعه برای بررسی مدارک ،تشکیل پرونده اولیه و اعلام برنامه زمانی مصاحبه تخصصی، بعد از ۱۵ مهر ماه از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به اطلاع خواهد رسید. بنابراین از مراجعه حضوری به این اداره کل و تماس تلفنی خودداری فرموده و اخبار مربوطه را از طریق همین سایت پیگیری کنید».

به گزارش ایسنا، طی اطلاعیه‌ای از سوی سازمان سنجش نیز شرایط بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی پذیرفته‌شدگان وزارت آموزش‌وپرورش در این آزمون مشخص شده است.

بر این اساس باید توجه داشت که «معرفی داوطلب سه برابر ظرفیت برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه استخدامی به منزله قبولی فرد تلقی نمی‌شود بلکه در گزینش نهایی با توجه به کد شغل– محل انتخابی براساس مجموع نمره فضلی داوطلبان معرفی شده با وزن ۷۰ درصد  آزمون کتبی و ۳۰ درصد مصاحبه استخدامی به تعداد یک برابر ظرفیت (به ترتیب نمره فضلی) پذیرش صورت خواهد گرفت.

گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون جامع دوره مزبور مطابق ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری دوره برای معرفی شدگان نهایی دارای سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان، الزامی است. محل برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی بعد از قبولی نهایی، توسط دانشگاه مجری دوره اعلام خواهد شد. تغییر محل آموزش و جابجایی مهارت آموزان مجاز نیست. مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی، بخشی از هزینه‌های مصاحبه استخدامی، معاینات پزشکی و برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی(خدمات آموزشی و رفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود».

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches