×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تشکیل نسل جدید تعاونی‌ها در کشور

اقتصادتهران: یک کارشناس بخش تعاون،‌ سهم بخش تعاون در کشور را ۶ تا ۷ درصد ذکر کرد و گفت: گردش مالی تعاونی‌ها در ایران کمتر از یک سوم متوسط جهانی است.

محمدحسن ظهراب بیگی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آمارهای رسمی دست کم ۱۲ میلیون نفر از جمعیت کشور در تعاونی‌های فعال مشارکت یا عضویت دارند که در ارزیابی کلی ۹ درصد جمعیت کشور را شامل می‌شوند؛ این در حالی است که در کشورهای اروپایی و توسعه یافته در زمینه تعاونی، حداقل یک سوم جمعیت کشورها عضو تعاونی‌ها هستند که در این باره دچار عقب ماندگی‌هایی هستیم که باید با تحول در این بخش جبران شود.

 وی با بیان اینکه با تشکیل تعاونی‌ها می‌توان علاوه بر ثروت‌آفرینی، میلیون‌ها شغل در کشور ایجاد کرد،‌ گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار تعاونی فعال ثبت شده در کشور داریم که در امور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مشارکت فعال و دخالت مستقیم دارند، در حالی که بر خلاف قوانین بالادستی و توسعه‌ای کشور، به لحاظ سازوکارهای حمایتی، قانونی و تشویقی با مشکلات متعددی مواجه هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches