×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تشکیل جلسه با وزیر رفاه برای حل مشکل مراکز پیش دبستانی

اقتصادتهران: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از تخصیص اعتبار ۵۴ میلیارد تومانی برای توسعه پیش دبستانی ها در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: بزودی جلسه ای با وزیر رفاه برای حل اختلافات آموزش و پرورش و بهزیستی برای مدیریت مراکز پیش دبستانی خواهیم داشت.

رضوان حکیم زاده در گفت وگو با ایسنا،  درباره توسعه آموزش های پیش دبستانی در سال تحصیلی پیش رو اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان برای توسعه پیش دبستانی ها در مناطق محروم در قالب ردیف اعتباری ویژه ای اختصاص یافت.

وی افزود: برای توسعه پیش دبستانی ها به صورت هدفمند اقدام کردیم و مناطق دوزبانه و محروم ضریب بندی شدند و هرکجا محرومیت بیشتر بود مورد توجه بیشتری قرار گرفت و امسال ۱۸۰ هزار نوآموز در مناطق محروم جذب کلاس‌های پیش‌دبستانی شدند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برای سال تحصیلی جاری نیز اعتبار توسعه آموزش های پیش  دبستانی رشد کرده و به حدود ۵۴ میلیارد تومان رسیده است اظهار کرد: برنامه سال گذشته را ادامه می دهیم و تلاش می کنیم بودجه در مناطقی تزریق شود که نیاز بیشتری وجود دارد.

 حکیم زاده درباره اختلافات آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی بر سر ساماندهی و صدور مجوز به مراکز پیش دبستانی گفت: به زودی با وزیر رفاه جلسه ای در این خصوص خواهیم داشت تا بر سر این موضوع به تفاهم برسیم، قطعا نتیجه خوب خواهد بود زیرا هدف همه ما این است که به کودکان ایرانی خدمت و شرایط بهتری را برایشان فراهم کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches