×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در همایش فضیلت های فراموش نشدنی در اخلاق نیکوکاران ایرانی که به مناسبت اقدام عملی جهت تأمین مالی پروژه عظیم بیمارستان و مرکز مغز و اعصاب ایران تشکیل شده بود به تشریح نقش خیرین در توسعه کشورپرداخت.

به گزارش موج، افخمی دراین همایش که با حضور هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهندس نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدباقر قالیباف شهردارتهران، نیری رئیس مجمع خیرین سلامت کشور، پروفسور مجید سمیعی چهره ماندگار ایران و اولین جراح میکروسکوپی مغز و مبدع جراحی قاعده جمجمه درجهان و جمعی ازخیرین کشور برگزار شد گفت: انتظاری که از خیرین می رود همکاری و مشارکت اثربخش، فعالیت هوشمندانه با رویکرد جهانی و پایبندی به رویکرد ارزش آفرینی است.

وی در همایش مزبور که در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد دستیابی به نقشه ذهنی واحد بارویکرد مشارکت در توسعه و حرکت روبه جلو و توسعه ای، همسو با منافع ملی را از دیگر ویژگی های ضروری برای افزایش میزان تأثیرگذاری خیرین کشور در روند پیشرفت کشور بیان کرد.

مدیرعامل بانک صنعت ومعدن در دعوت از خیرین برای حمایت از ساخت بیمارستان و مرکز تحقیقات علوم مغز و اعصاب ایران بیان داشت: هریک از شما با ورود به باشگاه خیرین جهان طراز حامی این بیمارستان می‌تواند غیرممکن را ممکن ساخته و حیاتی دوباره به جان های خسته نیازمندان بخشد.

در همایش یاد شده پروفسور سمیعی نیز، با اعلام این خبر که بیمارستان و مرکز مغزو اعصاب ایران تا دوسال آینده افتتاح می شود افزود: ایرانیان در آینده به وجود چنین مرکزی که درجهان کم‌نظیر است در کشورشان افتخار خواهند کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches