×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
اسفند ۱۳, ۱۴۰۳, ۷:۰۶ ق٫ظ
true
true
تشریح عملکرد مرکز ۲۴ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین در دی‌ماه ۱۴۰۳

مرکز ۲۴ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین (شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین) در دی‌ماه ۱۴۰۳ موفق به ثبت عملکردی درخشان در پاسخگویی به تماس‌های مشتریان و شعب بانک شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، بر اساس گزارش ارائه‌شده، این مرکز در مجموع ۴۴۳۹۳ تماس را در کمتر از ۳۰ ثانیه پاسخ داده است که ۹۹٫۴ درصد از کل تماس‌های ورودی را شامل می‌شود. این عملکرد مثال‌زدنی بیانگر تعهد بانک اقتصادنوین به ارائه خدمات سریع، دقیق و موثر به مشتریان خود است.

در حوزه تماس‌های شعب، ۹۱۹۰ تماس ورودی ثبت شد که ۹۰۰۵ مورد، معادل ۹۸درصد از آن‌ها پاسخ داده شد. همچنین در بخش تماس‌های مشتریان، ۳۶۵۵۵ تماس دریافت که از این تعداد ۳۵۶۵۴ تماس معادل ۹۷٫۵درصد با موفقیت پاسخ داده شد.

در مجموع، شرکت آوای سلام مهر نوین توانست از ۴۵۷۴۵ تماس ورودی، تعداد ۴۴۶۵۹ تماس را پاسخ دهد که معادل ۹۷٫۶ درصد از کل تماس‌های دریافتی در دی‌ماه ۱۴۰۳ است.

این آمار نشان‌دهنده توانمندی و تلاش مداوم بانک اقتصادنوین و شرکت آوای سلام مهر نوین در مدیریت حجم بالای تماس‌ها و ارائه خدمات باکیفیت و سریع به مشتریان و شعب است. بانک اقتصادنوین با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و زیرساخت‌های پیشرفته، همواره در مسیر جلب رضایت مشتریان و بهبود تجربه کاربری گام برمی‌دارد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches