×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تشریح برنامه‌های دولت در هفته منابع طبیعی

اقتصادتهران: معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران برنامه‌ها و سیاست‌های این اداره کل را در هفته منابع طبیعی اعلام کرد و گفت: منابع طبیعی به عنوان بستر توسعه پایدار مطرح است.

قاسم حقانی هفته منابع طبیعی را فرصت مناسبی برای جلب مشارکت حداکثری مردم در زمینه حفظ و احیای منابع طبیعی تجدید شونده دانست و اظهارداشت: از آنجایی که منابع طبیعی به عنوان بستر حیات و توسعه پایدار مطرح و این ثروت متعلق به همه نسل‌ها است، ضرورت ایجاب می‌کند تا همه اقشار جامعه در حفظ آن تلاش کنند.

وی اضافه کرد: به همین منظور هفته منابع طبیعی فرصتی است تا با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی فرهنگ منابع طبیعی گسترش یابد.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با بیان این که شعار هفته منابع طبیعی امسال با عنوان “مدیریت جامع منابع طبیعی با مشارکت مردم”  نام‌گذاری شده است، به سیاست‌های اجرایی این هفته اشاره کرد و افزود: در هفته منابع طبیعی امسال علاوه بر توزیع و کاشت نهال با مشارکت مردم و اطلاع رسانی از اقدامات و عملکرد این اداره کل، براساس سیاست‌های اجرایی ابلاغ شده از سوی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور برنامه‌های ویژه‌ای با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های عضو نهضت سبز در این هفته اجرا می‌شود.

حقانی تصریح کرد : معرفی پروژه‌های بین المللی در حال اجرا، استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های مرتبط از جمله آموزش  پرورش، صدا و سیما، محیط زیست و شهرداری‌ها، تجلیل از فعالان بخش منابع طبیعی، اصحاب رسانه و خانواده‌های شهدای منابع طبیعی و بازدید مسئولان و دوستداران طبیعت از پروژه‌های موفق، از جمله سیاست های اجرایی در این هفته است. .

وی در ادامه به اعلام عناوین روزشمار این هفته پرداخت و یادآور شد: روزشمار هفته بزرگداشت منابع طبیعی و آبخیزداری امسال به ترتیب از ۱۵ اسفند – جشن درختکاری ۱۶ اسفند- منابع طبیعی، رسانه و فرهنگ سازی، ۱۷ اسفند – منابع طبیعی، جنگلبان، حفاظت و قانون، ۱۸ اسفند – منابع طبیعی، آموزش، پژوهش و نیروی انسانی، ۱۹ اسفند – منابع طبیعی، بسیج سازندگی و همیاران طبیعت، ۲۰ اسفند – منابع طبیعی و مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز و ۲۱ اسفند – منابع طبیعی، آموزه های دینی و سازمان‌های مردم نهاد است.

به گزارش مهر، هفته بزرگداشت منابع طبیعی و آبخیزداری هر سال از ۱۵ اسفند تا ۲۱ اسفند برگزار می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches