×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تشدید کنترل مراکز عرضه مواد غذایی در ماه رمضان

اقتصادتهران: مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت‌ها و ایام خاص وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از کنترل و بازرسی مستمر بهداشت محیطی مراکز طبخ و عرضه مواد غذایی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید رضا غلامی با اشاره به برنامه‌های وزارت بهداشت ماه مبارک رمضان گفت: کنترل و بازرسی مستمر از مراکز طبخ و عرضه شیرینی‌های سنتی و مراکز طبخ و عرضه و فروش آش و حلیم و مواد غذایی مشابه و همچنین رستوران‌ها و فست فودها از جمله برنامه‌های بهداشت محیط سراسر کشور در ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: بازرسی بهداشتی به صورت مشترک با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط از جمله سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌های مرتبط مانند اتحادیه آش و حلیم، رستوران‌داران، چلوکبابی‌ها و کبابی‌ها، قنادی و شیرینی فروشی‌ها انجام می‌شود.

غلامی گفت: همه اماکن عمومی و مراکز کنترل دخانیات در ماه مبارک رمضان مورد بازرسی قرار می گیرند و بازرسی بهداشتی از سامانه‌های آبرسانی نیز انجام می‌شود.

مسوول مدیریت بهداشت محیط مناسبت‌ها و ایام خاص وزارت بهداشت افزود: کنترل و بازرسی بهداشت محیطی محل‌های برگزاری مراسم افطار و سحردهی به ویژه برای شب‌های قدر با دقت و تاکید صورت خواهد گرفت و همه بازرسان وزارت بهداشت برای انجام سریع بازرسی‌ها امسال از دستگاه‌های سنجش و آزمایش سیار نمونه‌های مواد غذایی استفاده می‌کنند و می توانند بلافاصله فاسد بودن یا مضر بودن مواد غذایی را در محل تشخیص داده و برخورد قانونی لازم را انجام دهند.

بر اساس تقویم رسمی کشور، شنبه ۶ خرداد نخستین روز ماه مبارک رمضان خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches